Telefonos ügyfélszolgálatot indított az OTP Bank Pécsett, így közel 100 új munkahely jött létre

2020. 11. 09Hírek, Gazdaságfejlesztés


A helyszín kiválasztásakor a hitelintézet olyan, Budapesten kívül eső területet keresett, ahol a Contact Center üzemeltetése kedvező feltételekkel biztosítható, a megfelelően képzett munkaerő pedig könnyen elérhető. Az előzetes felmérések eredményei alapján döntöttek Pécs mellett.

Komoly jelentősége van annak, hogy az OTP Bank Pécs városa mellett döntött, amikor kijelölte új Contact Centere helyszínét, ez a várossal szembeni bizalom megnyilvánulása. Jó időben meghozott döntés ez, hiszen városunk törekszik rá, hogy a jövőben tovább bővítse a hasonló szolgáltató központok megjelenését, a jól képzett helyi fiatalok számára vonzó, belvárosi munkahelyek létrejöttét.

Bővebb információ ezen az oldalon olvasható.

További tartalmak